Τι σας ενέπνευσε να ιδρύσετε τη σχολή χορού «Χορομάθεια»  και πώς έχει εξελιχθεί το όραμά σας αυτά τα 18χρόνια ;  Πώς βλέπετε τον ρόλο της Τέχνης του χορού στην ψυχική  και σωματική υγεία των μαθητών σας ειδικά σε μια εποχή με  περιορισμένα περιθώρια καλλιτεχνικής έκφρασης;

Αυτό που με ενέπνευσε να κάνω σχολή χορού ήταν αυτή η  ίδια η ανάγκη να επικοινωνήσω με τον κόσμο, η οποία από  μικρό κιόλας κοριτσάκι με ώθησε στον μαγικό κόσμο της  Τέχνης του χορού. Νοιώθω τυχερή που στα Γιαννιτσά όταν  εγώ ήμουν μικρή κι εξέφρασα αυτή την ανάγκη στη μητέρα  μου, υπήρχε το Αλεξάνδρειο Ωδείο όπου και ξεκίνησα τα  πρώτα μου χορευτικά βήματα, τα οποία μετά από σπουδές σε  Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Σόφια μ’ έφεραν ξανά στην πόλη που  γεννήθηκα και μεγάλωσα. Ως καλλιτέχνιδα η επιθυμία μου να  επικοινωνήσω με τον κόσμο είναι σταθερή πηγή έμπνευσης  αλλά και δημιουργίας. Η εμπειρία του χορού, η προσφορά  του στον πολιτισμό αλλά και η ίδια η μετάδοσή της Τέχνης  αυτής στα παιδιά και στους ενηλίκους παραμένουν μέχρι και  σήμερα η κινητήριος δύναμή μου, όχι μόνο τότε που πήρα την  απόφαση να δημιουργήσω την Σχολή αλλά και να συνεχίσω  τη λειτουργία της μέχρι και σήμερα, παρά τις αντιξοοότητες  που κατά καιρούς αντιμετωπίζουμε όπως η οικονομική κρίση,  η απαξίωση της Τέχνης στην εκπαίδευση, η πανδημία κ.α.. Σήμερα λοιπόν, που τα περιθώρια για καλλιτεχνική έκφραση  των παιδιών στενεύουν χρειάζεται να συνειδητοποιήσουμε  ότι είναι τόσο σημαντικό για αυτά να χορέψουν  όσο και να μιλήσουν. Ο ρόλος του χορού στην  σωματική και ψυχική τους υγεία είναι μεγάλος  καθώς μέσα από αυτόν γνωρίζουν το σώμα  τους και τις δυνατότητές του, το γυμνάζουν,  διδάσκονται τον αλληλοσεβασμό και την  ενσυναίσθηση ενώ παράλληλα μαθαίνουν  να έχουν αυτοπεποίθηση και πειθαρχία.

Μπορείτε να μας μιλήσετε για τις  εμπειρίες σας από τις ετήσιες  παραστάσεις της σχολής Τί  σημαίνουν για εσάς και τους  μαθητές σας;

Πώς μπορούσα να προσφέρω  πολιτιστικά στον τόπο μου; Σε  αυτό το ερώτημα στηρίχθηκε και ένας  από τους πυλώνες της στρατηγικής  της σχολής μας.  Έτσι, λοιπόν,  συνειδητοποίησα  ότι ένας από τους  στόχους της εκτός  από τη διδασκαλία  και την εκπαίδευση,  θα έπρεπε να είναι  και η γνωριμία του κοινού των Γιαννιτσών μ’ έργα κλασσικού και σύγχρονου  ρεπερτορίου. Από τον πρώτο κιόλας χρόνο μέχρι και σήμερα  η σχολή έχει ανεβάσει πολλές παραστάσεις με έργα κλασσικού  και σύγχρονου ρεπερτορίου διασκευασμένα χορογραφικά  για παιδιά κι εφήβους. Οι παραστάσεις είναι ένα συλλογικό  αποτέλεσμα χορογράφου, δασκάλων, μαθητριών και γονέων  που τις στηρίζουν. Μέσα από αυτή την διαδικασία τα παιδιά  γίνονται δημιουργικά και υπεύθυνα, αποκτούν σκηνική  εμπειρία, εκπαιδεύονται στους ρόλους και η χαρά τους είναι  μεγάλη. Η αποδοχή και το χειροκρότημα του κόσμου στις  παραστάσεις μας, η συγκίνηση και το να βλέπεις τις μαθήτριές  σου να προοδεύουν σε κάτι που εσύ τους έθεσες τα θεμέλια είναι  η μεγαλύτερη κινητήριος δύναμη αλλά και ικανοποίηση για  να συνεχίζω το έργο μου όλα αυτά τα χρόνια.

Πώς διαχειρίζεστε την πίεση των μαθητών να επιτύχουν  υψηλά επίπεδα τεχνικής και πώς τους βοηθάτε να διατηρούν  μια υγιή σχέση με το χορό;

Τεχνική και συναίσθημα είναι δύο αλληλένδετα κομμάτια  στο χορό. Τους μαθητές δεν τους πιέζουμε, εκτός εάν κάποιος  μαθητής θέλει να ασχοληθεί με το χορό επαγγελματικά, τότε  ο στόχος της σχολής είναι να προετοιμάσει τον μαθητή με τα  κατάλληλα εφόδια και γνώσεις. Κάθε ηλικία είναι διαφορετική  ειδικά στις τρυφερές μικρές ηλικίες εκεί, εκπαιδεύουμε τα παιδιά  με την σωστή Παιδαγωγική μέθοδο.

‘’Η τεχνική είναι αυτή που δίνει την δυνατότητα στο  σώμα να εκφράσει το συναίσθημα και όσο βελτιώνεται  αυτή, τόσο αυξάνονται οι δυνατότητες του σώματος  για να πεί περισσότερα πράγματα μέσω του χορού! ‘’

Ποια είναι η σημασία της συμμετοχής των γονέων στις  δραστηριότητες της σχολής ; Πώς τους ενθαρρύνετε να  υποστηρίξουν τα παιδιά τους στο χορό;

Είναι πολύ σημαντικό για μένα να ενθαρρύνω τους γονείς  να αφιερώσουν χρόνο στα παιδιά τους, να αφουγκραστούν  τα «θέλω» και τις ανάγκες τους σε σχέση με τον χορό. Μας  εμπιστεύονται και στηρίζουν τα παιδιά τους. Στην ουσία ο  γονέας επενδύει σε αυτό το «ταξίδι». Στα 18 χρόνια πολλές  μαθήτριες έχουν μυηθεί στην Τέχνη του χορού και οι γονείς  τους μιλάνε πάντα με σεβασμό και αγάπη για τα χρόνια που  πέρασαν μαζί μας!  Η στήριξη των γονέων στις παραστάσεις, στις εκδηλώσεις  που οργανώνουμε, στις συμμετοχές σε χορευτικά γκαλά εκτός  Γιαννιτσών, μα πάνω απ’ όλα η στήριξη στα παιδιά τους να  πραγματοποιήσουν την επιθυμία τους, να μάθουν και να  χορέψουν είναι από τις πιο σημαντικές συνεισφορές στο έργο  και στο όραμα της σχολής. Τους ευχαριστώ από καρδιάς!

Πώς επιλέγετε το εκπαιδευτικό προσωπικό της σχολής ; Τί  χαρακτηριστικά πρέπει να έχουν οι δάσκαλοι της σχολής για  να ταιριάζουν με την φιλοσοφία της;

Τα διαφορετικά είδη χορού που πλαισιώνουν την σχολή διδάσκονται από πτυχιούχους καθηγητές και καθηγήτριες, εξειδικευμένους/ες στο κάθε είδος. Τα χαρακτηριστικά που  πρέπει να έχουν οι καθηγητές και καθηγήτριές μας είναι να εκπαιδεύσουν σωστά τα παιδιά και να τα βοηθήσουν να  συνειδητοποιήσουν τις δυνατότητές τους. Να καλλιεργήσουν  αυτή την έμφυτη ανάγκη τους με σεβασμό και υπομονή. Είχαμε  κι έχουμε την χαρά και την τιμή οι συνεργάτες/τριες της σχολής  να είναι εξαιρετικοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες και τους/τις  ευχαριστώ από καρδιάς που συμβάλλουν στην πραγματοποίηση  του οράματος της σχολής 

Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς μορφές χορού που διδάσκονται  στη σχολή και γιατί πιστεύετε ότι προσελκύουν τους μαθητές σας;

 Κάθε είδος χορού είναι μοναδικό και είναι πηγή πολλών κι  έντονων συναισθημάτων κι εμπειριών. Το πρώτο είδος χορού  που βρίσκεται στην κορυφή της λίστας μας είναι  ο κλασσικός χορός μιας και είναι η βάση όλων των χορών.

  • Μουσικοκινητική Αγωγή – Δημιουργικός χορός (3-5 χρονών)
  • Σύγχρονος χορός
  • Μοντέρνος χορός – jazz
  • Μοντέρνος χορός – Ακροβατική
  • Latin ( εφηβικό – ενηλίκων) 
  • Cheerleader
  • Hip – hop
  • Oriental 
  • Χορευτική ενδυνάμωση- Barre a terre–Pillates